Thursday, March 26, 2009

မလိခ နဲ႕ ဇာမဏီ

အဟမ္း ... ကၽြန္မ အရင္ေၿပာခဲ့သလိုေပါ့.... ကၽြန္မရဲ႕ ဘေလာ့ကသာေဟာင္းေနတာ.. ကၽြန္္မကေတာ့ ဘေလာ့ဂါအသစ္ေလးေပါ့ရွင္.... သူမ်ားဘေလာ့ေတြလည္ၾကည့္ရင္ေတာ့ သုတရသေတြ အစံုေတြ႔ရတတ္ေပမဲ့ ကၽြန္မဘေလာ့ကေတာ့ ခုထိခရိုခေရာ္ရယ္.... ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မက စာေရးမေကာင္းဘူးရွင့္... ဒါေပမဲ့ သူမ်ားေတြေရးတာဖတ္ၿပီး ကၽြန္မကလည္း လက္ကေဆာ့ခ်င္တာနဲ႔ ဆတ္ဆတ္ေဆာ့ေဆာ့ ဒီဘေလာ့ေလးကို ေရးေနတယ္.... ေရးသာေရးရတယ္... ကၽြန္မဘက္က ပံုမွန္မေရးၿဖစ္မွာ ၀တၱရားပ်က္မွာလည္းစိုးရိမ္မိတယ္...

တေန႔ ကၽြန္မ ဇာမဏီအိမ္ေရာက္ေတာ့ သူ႔laptopကို သံုးရင္းနဲ႔ အမွတ္မထင္ ဖိုင္တစ္ခုကိုဖြင့္မိတယ္...(တကယ္မေတာ္တဆပါ).. သူ ၀တၳဳတိုဆန္ဆန္ စကားေၿပဆန္ဆန္ေရးထားတာေလးေတြ ေတြ႕လို႕ဖတ္မိသြားတယ္.... (ဒီကိစၥကို သူခုထိမသိေသးပါဘူး... ဟီး... ေဆာတီးပဲ သယ္ရင္း.... ငွင္းငွင္း).. သူေရးထားတာေလးေတြက ဖတ္လို႔ေကာင္းေနတာနဲ႔ ကၽြန္မလည္း သူ႔ကို ကၽြန္မရဲ႕ ဘေလာ့မွာ ၀င္ေရးပါလားလို႔ဆိုၿပီး... ကၽြန္မသေဘာနဲ႕ ကၽြန္မ invite လုပ္လိုက္တယ္... ေနာက္ေတာ့ သူအလုပ္မွာ ဘာမွ လုပ္စရာမရွိတိုင္း ေဘာ့စ္အလစ္မွာ chat ေနရေတြကို ကၽြန္မသိေတာ့... အဲဒါေတြကို အခြင့္ေကာင္းယူၿပီး.... အားေနရင္ ဘေလာ့ေရးတာ အက်ိဳးရွိေၾကာင္း ပါးပါးေလးတိုက္တြန္းရတာေပါ့... (အတင္းတိုက္တြန္းလို႔ မသကၤာၿဖစ္ၿပီး မေရးရင္လည္း... ဒြက္ခ..... :D)....

ဒီေန႔ ကၽြန္မဘေလာ့ေလးမွာ သူ႔ post ေလးတင္ထားတာေတြ႕ေတာ့ ၀မ္းသာသြားတယ္.... သူ႕ဘေလာ့ေလးမွာလဲ အရင္ ဗလာကေန ခုpost ၂ခုေရာက္ေနပါၿပီ... သူ႔ကိုလည္း အားေပးေပးၾကပါလို႔..... ေနာ္....

ၾကိဳးစားလိုက္စမ္း... ဇာမဏီေရ... နင့္ေနာက္မွာ ငါတစ္ေယာက္လံုးရွိတယ္... (တစ္ခုခုဆို ငါ အရင္ေၿပးလို႔ရေအာင္လို႔.... :D)

3 comments:

Anonymous said...

ဒီ ဘေလာ့မွာ ၀င္လက္ေဆာ့တာ ဒီႏွစ္ေယာက္ေပါ့
မလိခ
ဇာမဏီ


"မွားပါတယ္"

မလိခ said...

bar pyit lo lal??
:)

Anonymous said...

ေၾသာ္ ေၾကာ္ျငာ၀င္ေနတာကိုး... း)