Friday, March 20, 2009

အားငယ္လိုက္တာ

သူမ်ားဘေလာ့ေတြမွာ ဘယ္သူကေတာ့ ဘယ္သူနဲဲ႕ခင္လို႔ ဘယ္သူ႕အေၾကာင္းၿပဳၿပီး ဘေလာ့ေလာကထဲ ေရာက္လာတာတို႔..... ၿပီးေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ကြန္မန္႕ေတြမွာ စိတ္မဆိုးစတမ္း စၾကေနာက္ၾက ... အားေပးၾက.... အၾကံေပးၾကနဲ႕ၿမင္ရေတာ့ ကၽြန္မ တကယ္... အားငယ္ပါတယ္..... ကၽြန္မရဲ႕ စီေဘာက္စ္ဆိုတာကလဲ.... တစ္မ်က္ႏွာေတာင္မၿပည့္တဲ့ဟာရယ္..... အားငယ္လိုက္တာ တကယ္ပါ.....

ဘေလာ့ဂ္ဆိုတာ ဘယ္လိုဟာမ်ိဳးလဲဆို ကၽြန္မတကယ္မသိခဲ့တာပါ.... ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ပတ္သက္ရင္ သိပ္စိတ္မ၀င္စားတာေၾကာင့္လဲ ပါပါတယ္..... တေန႕ ေက်ာင္းကလည္းပိတ္.. အလုပ္ကလဲ မရွိတဲ့ေန႕... ကၽြန္မအခန္းေဖာ္က မုန္႕ဟင္းခါးခ်က္ေတာ့ သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အိမ္မွာလူစံုေနပါတယ္... (အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မက ဘာမွမခ်က္တတ္ေတာ့ ေတာက္တိုမယ္ရပဲ ကူႏိုင္ပါတယ္.... ခု ကၽြန္မစားလို႔ရေအာင္ေတာ့ ခ်က္တတ္ေနပါၿပီ.. ကၽြန္မေမာင္ေတြကိုေတာ့ စားခ်င္စား မစားခ်င္ေနဆိုၿပီး ေၾကညာထားလို႔ သူတို႔ကေတာ့ အၿပင္မွာပဲစားၾကတာမ်ားပါတယ္..).... ။ လူတအားမ်ားရင္ ကၽြန္မကမေနတတ္... ၿပီးေတာ့ သူတို႔စကား၀ိုင္းထဲကလဲ ကၽြန္မသိပ္စိတ္၀င္တစား မရွိလွတဲ့အေၾကာင္းေတြ.... အခန္းထဲမွာေနရေအာင္ဆိုေတာ့လဲ အိပ္ခန္းေရာဧည့္ခန္းေရာလူကအၿပည့္..... အဲဒီမွာ အာရံုလႊဲလို႔ရေအာင္ ကြန္ပ်ဴတာကို ဟိုကလိဒီကလိလုပ္ရင္း... ဂ်ီေမးလ္ sign in လုပ္တဲ့ စာမ်က္ႏွာက ဘေလာ့ဆိုတာကို ၀င္ကလိရင္းက မ်က္စိလည္လမ္းမွားၿပီး ေရာက္လာခဲ့တာပါပဲ.... (ေတာ္ေတာ္ေလရွည္မိၿပီ.... အဟီး).... ဒါေတာင္ ၿမန္မာေဖာင့္မရွိလို႔ ၃ ၄ရက္ေလာက္ဟိုကလိဒီကလိ လုပ္ရေသးတယ္.... ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာလဲ ဘေလာ့ကိုစိတ္၀င္စားတဲ့သူမရွိတာေၾကာင့္လည္း ေတာ္ေတာ္ အခ်ိန္ၾကာခဲ့ရတာပါ.... ၿပီးေတာ့ ပို႕စ္ ၂ခုလား ၃ခုလားပဲတင္ရေသးတယ္... စာေမးပြဲနဲ႔ ဘာေရးရမွန္းမသိတာနဲ႔ ပစ္ထားမိတာ အၾကာၾကီး..... ေနာက္ဂ်ီေတာ့ကသူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က သူ႕ဘေလာ့ကိုလာလည္ပါဆိုမွ ကၽြန္မမွာလဲ ဘေလာ့ရွိတာကို သတိရတယ္.... ဒါေပမဲ့ ခုေလာက္ ဘေလာ့အမ်ားၾကီးကို မဖတ္ဖူးေတာ့ ဘာေရးလို႔ေရးရမွန္းမသိ ေယာင္လည္လည္နဲ႔ ပစ္ထားမိၿပန္ေရာ...... အဲဒါေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ႕ဘေလာ့ေလးက အသက္ၾကီးေပမဲ့ အခ်ိန္မစီးသလိုၿဖစ္ေနပါတယ္.... (ဘာမွ မရွိလို႔ပါ..) ခုေက်ာင္းကလည္းတက္စရာမလို အလုပ္ရွာတယ္လို႔ အေၾကာင္းၿပၿပီး အားယားေနေတာ့မွ သူမ်ားဘေလာ့ေတြ ဖတ္ၿပီး ဘေလာ့ဆိုတာ ဒါပါလားလို႕ ခပ္ေရးေရး သိလာမိတာပါ....

ကၽြန္မၾကိဳးစားၿပီးေရးပါ့မယ္.... အမွားပါခဲ့ရင္ ဒါမွမဟုတ္ အၿမင္မေတာ္တာရွိရင္ ၀ိုင္း၀န္းအၾကံေပးၾကပါလို႕..... ၿပီးေတာ့ အားရင္လဲ လာလည္ေပးၾကပါလို႔......ကၽြန္မ တကယ္အားငယ္တတ္လို႔ပါ....

5 comments:

ေႏြးေနျခည္ said...

ဟင္.. မေရးတတ္ဘူးသာဆိုတယ္ ေရးထားတာလည္း ဟုတ္လို႕ပါလား...
အားမငယ္နဲ႕ ေမခ လုပ္ေပးမယ္ း)

Anonymous said...

ပက္စက္လိုက္တာ June 08..ထဲကၿပစ္ထားလိုက္တာ
..ေန႔စဥ္ၿဖစ္တာေလးေတြေရးရင္ေတာင္ဖတ္လို႔ေကာင္းမွာ...ေရးပါဗ်

မလိခ said...

ေက်းဇူးပါ.. :)

:P said...

ဖတ္လို႕ေကာင္းပါတယ္.. တကယ္ေျပာတာ... စာေရးေကာင္းတယ္...။

မလိခ said...

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင့္... ေရးသာေရးရတယ္.. ဟိုေရာက္လိုက္ဒီေရာက္လိုက္နဲ႕ဆိုေတာ့... ဖတ္တဲ့လူေတြကို အားနာတယ္.. :)