Saturday, March 21, 2009

ကၽြန္မရဲ႔ ၿမန္မာၿပည္ခရီးစဥ္ (ပုဂံ) (၂)


ပုဂံေရာက္ေရာက္ခ်င္း မနက္မွာပဲ ကၽြန္မမိဘေတြက ခဏနားဖို႔ေၿပာေပမဲ့ တက္ၾကြလြန္းေနတဲ့ ကၽြန္မတို႔သံုးေယာက္ ဧရာ၀တီၿမစ္ကမ္းနားတစ္ေလွ်ာက္ ဓာတ္ပံုရိုက္ၾကပါတယ္.... ကိုင္းမွာစိုက္ထားတဲ့ သီးႏွံခင္းစိမ္းစိမ္းေတြနဲ႔...... တန္႔ၾကည့္ေတာင္ကိုေနာက္ခံထားထားတဲ့ ဧရာ၀တီက လြမ္းစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ လွလြန္းေနတယ္.... (ကၽြန္မရိုက္ခဲ့တဲ့ဓာတ္ပံုက သူ႕႔အလွကို အၿပည့္အ၀ မွတ္တမ္းမတင္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး)
မနက္၁၀နာရီေလာက္မွာ ေညာင္ဦးကၿမိဳ႔ခံ ေဖေဖ့သူငယ္ခ်င္းကားနဲ႔ ကၽြန္မတို႕႔ေတြ စေလဖက္ကို မေကြးလမ္းအတိုင္းသြားၾကတယ္.... (ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္မတို႕႔ခရီးစဥ္က ဒိုင္ဗင္တို႔ ကုန္းဆင္းတို႔ နည္းနည္းမ်ားတယ္ရွင့္.... အဲဒီကားကလဲ အလကား ငွားစီးခဲ့တာပါ...) သဲေခ်ာင္းတခ်ိဳ႕ကိုၿဖတ္ၿပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မစငိုက္ပါေတာ့တယ္.... (ေၿပာခ်င္တာကေတာ့ လမ္းမွာဘာေတြေတြ႔လဲဆိုတာ ကၽြန္မမသိလိုက္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာပါ... :P)... ေခ်ာက္ၿမိဳ႕႔ထဲအ၀င္ေရနံတြင္းေတြကို လမ္းမကၿမင္ရတဲ့ေနရာေရာက္မွ ကၽြန္မႏိုးပါတယ္..... ကၽြန္မရဲ႔ စလံုးသူငယ္ခ်င္းေတြက ဗဟုသုတနည္းပါးလြန္းလို႔ သူတို႔အတြက္ရယ္လို႔ရည္ရြယ္ၿပီး ေရနံတြင္းပံုကို ရိုက္ယူလာပါတယ္ (တကယ္ေၿပာတာပါ... ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းကိုဆို သူ႕႔စလံုးသူငယ္ခ်င္းက ႏြားလွည္းဆြဲဖို႔ ႏြားေတြကိုလွည္းမွာခ်ည္ရင္ ေခြးေတြလို လည္ပင္းမွာၾကိဳးတပ္ၿပီးမွ ခ်ည္တာလားလို႔ ေမးလို႔ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတာ္ေတာ္ စိတ္ပိန္ခဲ့ရဖူးပါတယ္...)
ေနာက္ ေခ်ာက္ၿမိဳ႔အလြန္မွာ ညာဖက္ကို ခြဲသြားတဲ့လမ္းကေန စေလကိုကၽြန္မတို႔ ဆက္ထြက္ခဲ့ၾကတယ္..... လမ္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ဆိုးတယ္.... မနက္စာကို တၿဖဲႏွစ္ၿဖဲစားခဲ့တဲ့ကၽြန္မေတာင္ ဗိုက္ၿပန္ဆာလာတဲ့ အထိပဲ..... စေလၿမိဳ႔ေလးထဲကေန စက္ရံုၾကီးတစ္ခု(ေရနံခ်က္စက္ရံုလို႔ထင္ပါတယ္) အေက်ာ္နားေလာက္မွာ စက္ရံုရ႕ဲ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဖက္ၿခမ္းကိုခ်ိဳးေကြ႕လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ... ကၽြန္မတို႔လာခ်င္တဲ့ေနရာကိုေရာက္ပါၿပီ..... အဲဒါက စေလရုပ္စံုေက်ာင္းပါပဲ...... တၿခားလူေတြေတာ့ ၾကားဖူးလားမၾကားဖူးလားမသိဘူး... ကၽြန္မၾကားဖူးတာေတာ့သိပ္မၾကာေသးပါဘူး.... အဲဒီကိုေရာက္ၿပီးမွ ကၽြန္မေတြးမိတာက ၿမန္မာၿပည္နဲ႔ပတ္သက္လို႔ ကၽြန္မသိတဲ့ဗဟုသုတက နည္းနည္းေလးပါလား.....လို႔... သစ္သားပန္းပု၊ ပန္းပြတ္လက္ရာေတြက .. ငါတို႔ဆီမွာ ဒါမ်ိဳးေတြရွိပါလားဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ ကၽြန္မကိုကၽြန္မ အလိုလိုေနရင္းမာန္တက္ခ်င္လာေအာင္ ေၿမွာက္ပင့္ေနပါတယ္.... :P... ၿပီးေတာ့ အဲဒီမွာ စိတ္၀င္စားရာေတြ႕႔ခဲရတာက ကၽြန္မစာအုပ္ထဲမွာ ဖတ္ဖူးၿမင္ဖူးတဲ့ ေပစာလိုဟာမ်ိဳးေတြ..... ဒါေပမဲ့ သူကေတာ့ ေပရြက္နဲ႕႔လုပ္တာမဟုတ္ပဲ ထန္းရြက္နဲ႕႔လုပ္ထားတာပါ.... ခုႏွစ္ရက္သားသမီးေန႔နံအလိုက္ ဇာတာလိုမိ်ဳးေတြ ေရးထားတယ္... အသက္၁၂၀ရွည္ေစေသာ္၀္...ဘာညာေပါ့.... ႏိုင္ငံၿခားသားေတြ ၾကိဳက္ၾကတယ္လို႔ ဆိုင္ရွင္အမၾကီးက ေၿပာၿပတယ္....
ကၽြန္မရိုက္ခဲ့တဲ့ ဓာတ္ပံုတစ္ခ်ိဳ႔ကို မွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္....(မရွက္တမ္းေၿပာရရင္ေတာ့ ၾကြားခ်င္တယ္ေပါ့ရွင္... :D..)ဒါက ေက်ာင္းအၿပင္မွာခ်ိတ္ထားတဲ့ အရုပ္ေတြပါ... ေက်ာင္းပတ္ပတ္လည္နီးပါးေလာက္ကို ခ်ိတ္ထားတာပါ

ေက်ာင္းရဲ႕႔ အေရွ႕ဘက္ၿမင္ကြင္းပါ

အႏုလက္ရာတစ္စိတ္တစ္ပိုင္း


ေပရြက္နဲ႔လုပ္တာကို ေပစာဆိုရင္ ဒါက.. ထန္းရြက္နဲ႕႔လုပ္ေတာ့ ထန္းစာလို႔ေခၚမွာလား..... ဟိဟိ :)..ကၽြန္မေတာ့ မသိဘူး


ဆက္ရန္



3 comments:

စူးနွယ်လေး said...

စေလ႐ုပ္စံုေက်ာင္းကို တို႔လည္းေရာက္ဖူးပါတယ္။ လြန္ခဲ႔ေသာ ၁၀ ႏွစ္ေလာက္ကေပါ႔။ ပုဂံကေန ဘတ္စ္နဲ႔ သြားတာ။

မလိခ said...

ဟုတ္လားအမ ေပ်ာ္ဖို႕ေကာင္းတယ္ေနာ္... အရင္ကေရာလမ္းၾကမ္းလားဟင္...ကၽြန္မတို႕သြားေတာ့ မေကြးလမ္းကေန စေလဘက္ကိုသြားတဲ့လမ္းက ေက်ာက္ခဲစားထားရင္ေတာင္ အစာေၾကေလာက္တဲ့လမ္းမိ်ဳး.. စေလၿမိဳ႕ထဲလမ္းေတြကေတာ့ မဆိုးဘူး...

စူးနွယ်လေး said...

မဆိုးပါဘူး။ စီးလို႔ရပါတယ္။ ဘတ္စ္ဆိုတာ မွန္လံု မဟုတ္ဘူး။ ဒတ္ဆန္းကားေတြ။ ေညာင္ဦးကေန ေခ်ာက္၊ အဲဒီကေနစေလကို ကားေျပာင္းစီးရတယ္။