Saturday, March 21, 2009

ကၽြန္မနဲ႔ စကၤာပူမိုး

စကၤာပူမိုးက တကယ္အစိုးမရပါဘူး.....ညေနေတြတိုင္းမိုးရြာရြာေနလို႔ ကၽြန္မထီးယူၿပန္ေတာ့ ကၽြန္မထီးယူတဲ့ေန႔က် ... မိုးကေတာ့အံု႔ပါရဲ႕ .... ပူစပ္စပ္နဲ႔မိုးကမရြာ..... တခါကလဲ မိုးရြာေနတယ္ဆိုၿပီး ထီးေလးယူၿပီး တိုက္ေအာက္ဆင္းသြားေရာ.... ေအာက္လဲေရာက္ေရာ မိုးကတိတ္ေနၿပီ.... ေနာက္တခါက မိုးေတြတအားရြာေနတုန္း သူငယ္ခ်င္းက မိုးေရခ်ိဳးရေအာင္ဆိုၿပီး ေၿပာလာတယ္... ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္က ေကာင္းတာေရာမေကာင္းတာေရာ တစ္ေယာက္က ဒါေလးလုပ္ရင္ေကာင္းမလားလို႔ေမးရင္.... ေနာက္တစ္ေယာက္က လုပ္လိုက္ေလ ဆိုၿပီး အတိုင္အေဖာက္ညီညီနဲ႔ စိတ္ထင္တာလုပ္ခဲ့ၾကတာဆိုေတာ့ ခုလဲ ကၽြန္မကထံုးစံအတိုင္း ေအး...လုပ္လိုက္ေလ....ေပါ့... ၿပီးေတာ့ တီရွပ္ထူထူနဲ႔ ေဘာင္းဘီတိုေလးလဲၿပီး တိုက္ေအာက္ကို ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ကိုေရႊမိုးက ခုနကသည္းၾကီးမည္းၾကီး ရြာတာသူမဟုတ္သလိုနဲ႔ ရြာေနတာကဖြဲတဲတဲေလးရယ္....ဒီေတာ့ ကၽြန္မတို႔လဲ တပ္ေခါက္ခဲ့ရတယ္....

.ဒီေန႔ ညေန ၃နာရီေလာက္မိုးက သည္းသည္းမည္းမည္းစရြာတယ္.... ကၽြန္မကလဲ သူငယ္ခ်င္းအိမ္ေရာက္ေနခိုက္ဆိုေတာ့..... ကၽြန္မတို႕႔ရဲ မေအာင္ၿမင္ခဲ့တဲ့ မိုးေရခ်ိဳးၿခင္းအမႈကို ထပ္မံၾကိဳးစားၾကပါတယ္.... သည္းေနတဲ့မိုးက ကၽြန္မတို႔အၿပင္ေရာက္ေတာ့နဲနဲစဲခ်င္ခ်င္... ေနာက္ေတာ့ ၿပန္သည္းလာၿပန္တာနဲ႔ ..ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ စကၤာပူမိုးကိုခ်ိဳးၿဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္.... မိုးေရခ်ိဳးရတာက ထီးမပါတဲ့အခ်ိန္ မိုးမိတဲ့ ဖီလင္နဲ႔လည္းမတူသလို.... ေရကူးလို႔ ေရခ်ိဳးလို႔ ေရစိုရတဲ့ဖီလင္နဲ႔လည္း မတူပါဘူး.....ခ်ိဳးဖူးတဲ့သူေတြသိၾကမွာပါ..... ဒါေပမဲ့ ငယ္ငယ္တုန္းကေလာက္ ေပ်ာ္ဖို႔မေကာင္းေတာ့တာကေတာ့ အမွန္ပဲ ....... အဲဒါ....ကၽြန္မတို႔အသက္ေတြပဲၾကီးလာလို႔လား.....ဒါမွမဟုတ္.... မိုးေရမခ်ိဳးၿဖစ္တာပဲၾကာသြားလိို႔လား (ငါးႏွစ္ေလာက္ရွိေတာ့မယ္ထင္ပါတယ္)....... ဒါမွမဟုတ္..... စကၤာပူမိုးကရန္ကုန္မိုးနဲ႔မတူလို႔လား......... ကၽြန္မေသေသခ်ာခ်ာမသိပါဘူး.......

တၿခားငယ္ငယ္တုန္းက ကစားခဲ့တဲ့ကစားနည္းတခ်ိဳ႔ကို ၿပန္ကစားၾကည့္ခ်င္ပါေသးတယ္..... အရင္တုန္းကေလာက္ ေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းေသးရဲ႔လား... သိခ်င္လို႔ပါ......

3 comments:

Anonymous said...

စင္ကာပူမိုးက အရသာ တစံုတရာ မေပးခဲ့ေလဘူးလား၊
အသက္အရြယ္၊ အခ်ိန္အခါနဲ႕ ဆိုင္မယ္ထင္ပါတယ္၊ ေပ်ာ္ရႊင္မူေတြ မတူညီေတာ့တာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊
ဒါေၾကာင့္လည္း စိုင္းထီးဆိုင္ရ႕ဲ “ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာ နိဗၺာဘံု” သီခ်င္းေလးက ခံစားလို႕ေကာင္းေနတာ ျဖစ္မယ္ေနာ္။

မလိခ said...

အင္း ဟုတ္မယ္ထင္တယ္ အၿပံဳးပန္းေရ......

strike said...

အၿပံဳးပန္းေၿပာတာမွန္နိင္တယ္ ညီမေရ။