Friday, March 20, 2009

ကၽြန္မရဲ႔ ၿမန္မာၿပည္ခရီးစဥ္ (ပုဂံ)


ၿမန္မာၿပည္ကို မၿပန္ၿဖစ္တာ ၂ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီဆိုေတာ့ ကၽြန္မေရာ ကၽြန္မရဲ႕ခရီးသြားေဖာ္သူငယ္ခ်င္းေရာ (သူမက ကၽြန္မရ႕ဲခရီးသြားေဖာ္စစ္စစ္ပါ... သူမနဲ႔ သြားခဲ့တဲ့ခရီးေတြအေၾကာင္း ၾကံဳရင္ ေၿပာၿပခ်င္ပါေသးတယ္) ေက်ာင္းမပိတ္ခင္ ငါးလေလာက္အလိုကတည္းက စိတ္ကူးေတြယဥ္ရ ခရီးစဥ္ေတြပလန္ဆြဲရနဲ႕ အမွန္အတိုင္းေၿပာရရင္ အဲဒီ semester ကိုဘယ္လိုမွေက်ာင္းမတက္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ကို ၿမန္မာႏိုင္ငံၿပန္ဖို႔ ရူးခဲ့တာပါ.. တၿခားသူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ဆြယ္တရားေဟာၿပီး စည္းရံုးေရးဆင္းၾကပါေသးတယ္... ဒါေပမဲ့ ခြင့္မရတဲ့သူနဲ႔.. ေက်ာင္းေခၚခ်ိန္မၿပည့္မွာေၾကာက္တဲ့သူနဲ႔ (ကၽြန္မတို႕ အစီအစဥ္ကလဲ ေက်ာင္းတပတ္ဖ်က္ၿပီး ၿပန္မယ့္အစီအစဥ္ကိုး..) ေနာက္ဆံုးေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္မတို႕ organizer ႏွစ္ေယာက္ပဲ ၿပန္လာၿဖစ္တယ္..။

၁၆ရက္ေန႔ ေန႔လည္ရန္ကုန္ေရာက္ၿပီး ၁၇ရက္ေန႕ ညေန express နဲ႔ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ရယ္ ကၽြန္မ၀မ္းကြဲညီမ ေပါက္စနရယ္ ပုဂံကို စထြက္ၾကပါတယ္..(ခုေရာက္ခုထြက္ လြန္လွခ်ည္လားလို႔ေတာ့ မထင္ပါနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းရင္ အဲဒီလိုေတြၿဖစ္တတ္ပါတယ္ ေၿမွာက္ေပးတဲ့သူကလဲရွိတယ္ေလ :) ...ကၽြန္မေမေမေပါ့..).. သူငယ္ခ်င္းက တစ္ၿခားလူတစ္ေယာက္နဲ႕ထိုင္ၿပီး ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မညီမေလးနဲ႔တူတူထိုင္ရင္း သူပံုစံမ်ိဳးစံုအိပ္သမွ်ဒဏ္ကိုခံရပါတယ္... ရန္ကုန္ကစထြက္ထြက္ခ်င္း ေထာက္ၾကံ့၊ လွည္းကူးေက်ာ္လာေတာ့ လယ္ကြင္းစိမ္းစိမ္းေတြရယ္ ၀င္ခါနီးဆဲဆဲေနလံုးနီနီရယ္ သစ္ပင္အုပ္အုပ္ေလးေတြနားမွာေတြ႔ရတတ္တဲ့ ၿမဴခိုးၿဖဴၿဖဴေတြရယ္.. လွလိုက္တာဟယ္ ဆိုတဲ့ စကားကိုႏႈတ္ဖ်ားက မခ်ႏိုင္ေအာင္ၿဖစ္ခဲ့ရတယ္....။ ၿပီးေတာ့ ၾကံဳရတာက ခရီးခဏခဏသြားတဲ့ကၽြန္မက ကိုယ့္ဘာသာလူတတ္ၾကီးလုပ္ၿပီး ဘယ္ေတာ ့ၿပည္ ေရာက္မလဲဆိုၿပီး ေမွ်ာ္ေနေသးတယ္ (အရင္က ပုဂံသြားတဲ့ကားေတြက မေကြးလမ္းကသြားတာကိုး).... ေနာက္မွသိရတာက ပုဂံသြားတဲ့ ကားေတြက မေကြးလမ္းၾကမ္းလို႔ မႏၱေလးလမ္းကပဲသြားတယ္တဲ့....။

ၿမန္မာႏိုင္ငံ အလယ္ပိုင္း၀င္လာေတာ့ အညာေဆာင္းကသိတဲ့အတိုင္း ...ကားထဲမွာကေႏြးေနေပမဲ့ ဘယ္အေပါက္က ဘယ္လို၀င္လာမွန္းမသိတဲ့ ေလက ကၽြန္မေၿခေထာက္ေတြကိုတုိက္ေတာ့.... အားပါးပါး စိမ့္ေနေအာင္ေအးသည္....။ ကၽြန္မေၿခေထာက္တင္ရေလာက္ေအာင္လဲ ထိုင္ခံုကမက်ယ္... (ကၽြန္မ ၀ တာေၾကာင့္လဲပါမွာေပါ့) ညီမေလးက အိပ္တာက ကိုးလို႔ကန္႕လန္႕... စကၤာပူမွာ ရာသီဥတုပူလို႔ မၾကိဳက္ဖူးဆို... ၿမန္မာၿပည္ရဲ႕ ေဆာင္းတြင္းကို သိပ္ခ်စ္တယ္ဆို.. ခံေပါ့လို႔ ကိုယ့္ဘာသာကို အားေပးရေသးသည္....။ ေနာက္ လမ္းမွာ ကားရပ္ေတာ့ (ဘယ္မွာရပ္တာလဲလို႔ မေမးပါနဲ႔ ကိုယ့္ဘာသာကို observation ေကာင္းတာကို ရွက္လြန္းလို႔ပါ).. ကၽြန္မတို႔သံုးေယာက္ က်န္းမာေရးကိစၥၥၥၥၥ ရွင္းၿပီးေတာ့ ညစာစားဖို႕လုပ္ၾကတယ္... လူတတ္ၾကီးကၽြန္မက က်န္တဲ့ႏွစ္ေယာက္ကို ဘာစားမလဲေမးေတာ့ သူတို႔က ထမင္းေၾကာ္ ၾကက္သားနဲ႔တဲ့.... ဒါနဲ႔ကၽြန္မက ၾကက္သားႏွစ္ပြဲ ၀က္သားတစ္ပြဲလို႕ မွာလိုက္ပါတယ္.... ၿပီးေတာ့ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ဆက္ငိုက္ပါတယ္... ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္မကိုလက္နဲ႕လွမ္းတို႕ေတာ့မွ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ စားပြဲထိုးအမ်ိဳးသမီးက ရွိေနတုန္း... အဲဒီခါၾကမွ ကၽြန္မလည္းမ်က္စိနည္းနည္းက်ယ္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းဖက္ကို ဘာၿဖစ္လို႔လဲဆိုတဲ့ အၾကည့္နဲ႕ၾကည့္ေတာ့မွ သူငယ္ခ်င္းက ၀က္သားမရဘူးတဲ့ တၿခားဘာနဲ႕စားမလဲလို႔ေမးေနတာ... ... သူငယ္ခ်င္းက မသိမသာေမးဆတ္ၿပေတာ့မွ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ လားလား.... မြတ္စလင္ဘာသာေတြရ႕ဲ ၇၈၆ အမွတ္အသားေတြ စာတန္းေတြ.. ဆိုင္နံရံမွာကပ္ထားတာမွ အၿပည့္ ကၽြန္မေတာ္ေတာ္ေလး အားနာသြားတာေၾကာင့္ ၾကက္သံုးပြဲပဲေပးပါလို႔ အလ်င္အၿမန္မွာလိုက္ရတယ္.... ေနာက္မွ သတိထားမိတာက အဲဒီအမ်ိဳးသမီးက ဆိုင္ရွင္ၿဖစ္ပံုရတယ္.... ကၽြန္မၿဖင့္အားနာလိုက္တာ ...... အရမ္းပဲ ...... မလိခတို႕ ပတ္၀န္းက်င္ေလ့လာေရးေကာင္းပံုက အဲဒီလို.... (သူငယ္ခ်င္းကလဲ သူကၽြန္မကို မ်က္ရိပ္ၿပေနတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီတဲ့..)...

အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္မညီမေလးက ကားဒရိုင္ဘာၾကီးက သူမအိပ္ရပဲ သမီးတို႕ခ်ည္းအိပ္ေနတာကို မနာလိုလို႕နဲ႕တူတယ္... ကားခဏခဏရပ္တယ္....... အဲဒီလိုေၿပာရေလာက္ေအာင္ အိပ္ေပ်ာ္မလိုရွိလိုက္ ကားက စစ္ေဆးေရး (သာ၀ထိမွာလို႔ထင္ပါတယ္) က်န္းမာေရး ခဏခဏရပ္လိုက္နဲ႔က လြဲရင္ ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ ငါးနာရီေလာက္ ကၽြန္မတို႕ ပုဂံကို ေခ်ာေခ်ာေမာေမာေရာက္သြားပါတယ္.... ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ ၿမင္းၿခံကိုလာရင္း ပုဂံကိုၾကိဳေရာက္ေနတဲ့ ကၽြန္မမိဘႏွစ္ပါးနဲ႔ ကၽြန္မတို႕သံုးေယာက္ဆံုပါတယ္....


ဆက္ရန္

1 comment:

Anonymous said...

လက္ရွိၿမန္မာၿပည္ရဲ႔ခရီးသြားေလးဆိုေကာင္းမွာပါ အဆံုးေလးသာသတ္တယ္႔အထိေရးေစခ်င္ပါတယ္။