Saturday, December 3, 2011

အၿပင္လူ

စာေရးဆရာ မင္းလူေရးတဲ့ ဝတၳဳတို တစ္ပုဒ္ကို သတိရမိတယ္..။ နာမည္ေတာ့ မမွတ္မိေတာ့ဘူး..။ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေနရာကေန ေရးထားတဲ့ ဇာတ္လမ္းေလး..။ ေကာင္ေလးကို ေကာင္မေလးက ပစ္သြားၿပီး ေကာင္ေလးထက္ အစစအရာရာသာတဲ့ လူတစ္ေယာက္နဲ႕ လက္ထပ္သြားတာကို ေကာင္ေလးကိုယ္တိုင္က သိပ္ၾကီးမခံစားရေတာ့တဲ့ အခိ်န္ထိေတာင္ သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ပတ္သက္ခ့ဲဖူးတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္က လူေတြက ေကာင္မေလးကို မေက်နပ္ၿဖစ္ေနတုန္း သူ႕ကို သနားဂရုဏာသက္ေနၾကတုန္း....။ အဲလိုမ်ိဳးေလး ဇာတ္လမ္းေလးက...။

ကၽြန္မထိေတြ႕ဖူးတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ဇာတ္လမ္းေလးတစ္ခု ၿဖစ္သြားခဲ့တယ္...။ ကၽြန္မက အၿပင္လူေပါ့...။ ဖခင္က မိသားစုတစ္စုကို စြန္႕ခြာသြားခဲ့တယ္..။ ဝတၳဳေတြ ရုပ္ရွင္ေတြမွာ ေတြ႕ေနက် ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးပါပဲ..။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မပတ္ဝန္းက်င္မွာ ၿဖစ္သြားေတာ့ မယံုႏိုင္ဘူး ၿဖစ္ခဲ့တယ္...။ ကာယကံရွင္ေတြမွာ သိပ္ကို ခံစားရမွန္း သိေပမဲ့... ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ trauma ရသြားတယ္..။ ဘယ္ေလာက္ေတာင္လဲဆို ကၽြန္မ ဖခင္ကို သံသယမ်က္လံုးေတြနဲ႕ မသိမသာ ၾကည့္မိတဲ့ အထိ... ၿပီးေတာ့ ေခါင္းထဲ ခဏခဏ ေရာက္လာတဲ့ အေတြးက.. “ ေဖေဖသာ ကၽြန္မတို႕ကို အဲလိုလုပ္သြားခဲ့ရင္....”။ ကၽြန္မနဲ႕ သူမ အၿမဲ အဆက္အသြယ္ရွိေပမဲ့ အဲ့ဒီအေၾကာင္းကိုေတာ့ ဆယ္စုႏွစ္ တစ္ခုစာေလာက္ စကားစပ္လို႕ေတာင္ မေၿပာၿဖစ္ခဲ့ၾကဘူး..။

ႏွစ္အၾကာၾကီး တြဲလာတဲ့ သူမနဲ႕ သူမခ်စ္သူတို႕ ဘယ္ေတာ့ လက္ထပ္ၾကမွာလဲလို႕ ကၽြန္မေမးလိုက္ေတာ့ သူမက “ငါေၾကာက္ေနတယ္... ေတာ္ၾကာ သူက ငါနဲ႕ လက္ထပ္ၿပီးမွ ဆိုးသြားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ” တဲ့..။ သူမ အေၿဖက ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ရင္ထဲက ေၿဖၿဖစ္ေနတဲ့ အေၿဖၿဖစ္ေနခဲ့တယ္...။ ေနာက္ ႏွစ္ႏွစ္ သံုးႏွစ္ေလာက္ အၾကာမွာေတာ့ သူမေရာ ကၽြန္မပါ အိမ္ေထာင္ကိုယ္စီၿပဳခဲ့ၾကတယ္..။ သူမနဲ႕ ကၽြန္မလဲ အေၾကာင္းေၾကာင္းေတြေၾကာင့္ အဆက္အသြယ္ၿပတ္ေနခဲ့တယ္..။ သူမဖခင္ သူမတို႕နဲ႕ အတူတူၿပန္လာေနတယ္.. ဆိုတဲ့ သတင္းၾကားေတာ့ ကၽြန္မ ၾကားထဲကေန မေက်မနပ္နဲ႕ အားမလိုအားမရၿဖစ္ေနမိတယ္...။

တကယ္ေတာ့ သူမက ခြင့္လႊတ္တတ္တဲ့ အၿငိႈးမထားတတ္တဲ့ ဖခင္ကို သိပ္ခ်စ္တဲ့ သမီးတစ္ေယာက္...။ ကၽြန္မကေရာ... ။ ကၽြန္မကေတာ့ ခြင့္လႊတ္တတ္ေအာင္ သင္ယူေနတဲ့ အၿငိႈးမၾကီးေသာ္လဲ အမွတ္ၾကီးတတ္တဲ့ အၿပင္လူတစ္ေယာက္ပါ...။

တကယ္လို႕မ်ား..... ကၽြန္မသာ သူမ ေနရာမွာဆိုရင္ေရာ...ဘယ္လို ဆံုးၿဖတ္မွာလဲ...???? ကၽြန္မ မသိဘူး...။ ေၿပာၿပီးပါၿပီေရာလား.... ကၽြန္မက ခြင့္လႊတ္တတ္ေအာင္ သင္ယူေနတဲ့ အၿငိႈးမၾကီးေသာ္လဲ အမွတ္ၾကီးတတ္တဲ့သူပါလို႕...။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မလဲ ကၽြန္မေဖေဖကို သိပ္ခ်စ္တယ္.....။




ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ
ခင္တဲ့
မလိခ

No comments: