Saturday, October 27, 2007

ေမာင္တို႕ေယာက္်ားေတြဟာေလ..

ဒီ titleေပးလို႕ကၽြန္မနဲ႕ ကၽြန္မခ်စ္သူအေၾကာင္း လို႕ မထင္လိုက္ပါနဲ႕... ဒီစကားက ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း ၁ေယာက္ေၿပာေနက်စကားပါ...ကၽြန္မတို႕သူငယ္ခ်င္း ေယာက္်ားေလးေတြ အခ်ိဳးမေၿပတာေတြ လုပ္တိုင္း သူ စေနာက္ၿပီးေၿပာေနက်.... ခုကၽြန္မ မ်က္စိထဲအၿမင္မေတာ္တာေလးေတြနဲ႕ တိုက္ဆိုင္ေနတာေၾကာင့္ ဒီစကားေလးကို ယူသံုးၿဖစ္တာပါ...
အၿမင္မေတာ္တာေလးက ဒီလိုပါ... (ကၽြန္မတို႕ၾကားဖူးေနက်ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးပါပဲ...) ကၽြန္မနဲ႕သိပ္မရင္းႏွီးတဲ့ မိတ္ေဆြေတြထဲမွာ လင္မယား ႏွစ္ေယာက္ရွိပါတယ္.....အမ်ိဳးသမီးက...ေတာ္ေတာ္ေလးကိုေခ်ာပါတယ္.... သူ႕အသားအေရ ဆိုတာ တကယ့္ကိုႏုိ႕ႏွစ္ေရာင္သန္းေနတာပါပဲ...... အမ်ိဳးသားကလည္း ေတာ္ေတာ္ၾကည့္ေကာင္းတဲ့ သူပါ.....ခ်စ္လို႕ၾကိဳက္လို႕ယူထားၾကတာတဲ့အိမ္ေထာင္မ်ိဳး...သူတို႕အိမ္ေထာင္သက္ကေတာ့ သိပ္မရင့္ေသးဘူးဆိုပါေတာ့......သားသမီးလည္းမယူေသးေတာ့...၂ေယာက္ ထဲေပ်ာ္လို႕ရႊင္လို႕ေကာင္းသင့္ ေသးတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့.....
တစ္ေန႕ အဲဒီလူကို ခပ္ hot hot ခပ္လွလွ အမ်ိဳးသမီး၁ေယာက္နဲ႕ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြ ပက္ပင္း တိုးပါေလေရာ.... ဒီဇာတ္လမ္းမ်ိဳးက ၾကားသာၾကားဖူးေနတာ..နဖူးေတြ႕ဒူးေတြ႕မၾကံဳဖူးတဲ့ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္း... ဘာလုပ္လို႕ဘာကိုင္ရမွန္း မသိခင္.....ဟိုႏွစ္ေယာက္က လွစ္ကနဲ ေပ်ာက္သြားလိုက္တာ...ဘယ္လိုမွကိုရွာမေတြ႕ေတာ့တာ.....အသိအမၾကီးကို ေၿပာသင့္မေၿပာသင့္စဥ္းစားရင္း ဟိုလူကိုေဒါသေတြ ထြက္ရင္း နဲ႕ေပါ့...အဲဒီညေနက်ေတာ့...သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ရည္းစားက အဲဒီလူဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး စကားေတာက္ၾကည့္ေတာ့...အဲဒီလူက ၀န္ခံတယ္....ၿပီးေတာ့ဘာဆက္ေၿပာတယ္မွတ္လဲ???... သူ႕ကိုယ္သူ သိပါတယ္တဲ့...သူကမိန္းမ မယူသင့္တဲ့လူမ်ိဳးပါ..တဲ့.....ၾကည့္စမ္းပါဦးရွင္..ဘယ္ေလာက္ေတာင္ေဒါသ ထြက္စရာေကာင္းလိုက္သလဲဆိုတာ......

No comments: