Saturday, October 27, 2007

ငယ္ငယ္တုန္းက ကၽြန္မ...

ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ..တစ္ခါတေလ.. ငယ္ငယ္တုန္းက အေၾကာင္းေတြ ၿပန္ေတြးရတာ တစ္မ်ိဳးေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္..။ အသက္ၾကီးလာတာနဲ႔ အမွ် ကၽြန္မရဲ႕ အေတြးအေခၚေတြ အယူအဆေတြ ေၿပာင္းလဲလာတာကို ရုပ္ရွင္ၿပကြက္ေတြလို ၿပန္ပံုေဖာ္ၾကည့္ရတာ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းလွသလို... အခု အသက္အရြယ္က အသိဥာဏ္နဲ႔ ငယ္ငယ္တုန္းက ေတြးခဲ့ပံုေတြကို ၿပန္စဥ္းစားၾကည့္ရတာ ရယ္စရာေကာင္းလွပါတယ္....။ မွတ္မွတ္ရရ... ၿပန္ေတြးတိုင္းၿပံဳးမိတဲ့ အၿဖစ္အပ်က္ကေလး ႏွစ္ခုရွိပါတယ္...။
မိတ္ၿဖစ္ေဆြၿဖစ္ေလး ေၿပာၿပခ်င္လို႔ပါ... ။ ဖတ္တဲ့သူေတြပါၿပံဳးမိတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ... ကၽြန္မ၀မ္းသာရမွာပါ..။

ကၽြန္မကိုကၽြန္မ လူမွန္းစသိတဲ့ အရြယ္မွာ ကၽြန္မတို႕မိသားစု ရွမ္းၿပည္ေၿမာက္ပိုင္းက ၿမိဳ႕ေလးတစ္ၿမိဳ႕မွာေရာက္ေနပါၿပီ...။ ကၽြန္မ သူငယ္တန္းစတက္ေတာ့ ကၽြန္မေမေမ သင္တဲ့ အလယ္တန္းေက်ာင္းမွာ တက္ရပါတယ္...။ ေမေမက အလယ္တန္းၿပဆရာမဆိုေတာ့ ကၽြန္မတို႔ကို မသင္ရပါဘူး...။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မက ေမေမ့သမီးၿဖစ္ေနေတာ့ ေန႔လည္စာထမင္းစားရင္ ေမေမတို႔ဆရာမေတြ နားေနခန္းမွာ လာစားရပါတယ္...။

အဲဒီေန႔က ပထမဆံုးလပတ္စာေမးပြဲအတြက္ ရီပို႔ကဒ္ေတြ ရတဲ့ေန႔ပါ...။ ေန႔လည္ထမင္းစားခ်ိန္မွာ ေမေမ့ကိုလက္မွတ္ထိုးခိုင္းဖို႔ ရီပို႔ကဒ္ေလးကိုင္ၿပီး ကၽြန္မ ေမေမရွိမယ့္နားေနခန္းကို ေရာက္လာပါတယ္..။ ကၽြန္မမ်က္ႏွာကလည္း စူပုပ္ပုပ္ေလးနဲ႔ေပါ့...။ ေမေမက ေရာက္မလာေသးပါဘူး...။ ေမေမ့သူငယ္ခ်င္းဆရာမက ထမင္းပြဲေတြၿပင္ေနရင္း ကၽြန္မကိုေတြ႔ေတာ့ "သမီး ဘာၿဖစ္လာတာလဲ..။ မ်က္ႏွာကလည္းစူပုပ္ေနတာပဲ ၾကည့္ပါဦး" ဆိုၿပီး ကၽြန္မနားေရာက္လာတယ္...။ ကၽြန္မက "သမီး ရီပို႔ကဒ္မွာ အဆင့္နည္းလို႔ပါ" လို႔ေၿပာေတာ့ သူမက ကၽြန္မရီပို႔ကဒ္ကို ယူၾကည့္တယ္...။ အဆင့္ ေနရာမွာ ၇/၆၉ လို႔ေရးထားတာကို ေတြ႔သြားတယ္နဲ႔ တူပါတယ္...။ ကၽြန္မကို ၿပံဳးၿပီး " ေၾသာ္.. သမီးက အဆင့္တစ္မရလို႔ စိတ္မေကာင္း ၿဖစ္ေနတာလား.. ေနာက္လ စာေမးပြဲမွာ အဆင့္တစ္ရေအာင္လုပ္ေပါ့ သမီးရဲ႕.." လို႔ဆိုတယ္...။ ကၽြန္မၿပန္ေၿပာတဲ့ စကားကို ၾကားၿပီး.. ေၾကာင္သြားတဲ့သူ႕မ်က္ႏွာရယ္...ၿပီးေတာ့ ေမေမနဲ႔ တၿခားဆရာမေတြ ေရာက္လာေတာ့ သူၿပန္ေၿပာၿပလို႔ အားလံုး၀က္၀က္ကြဲ ရယ္ၾကတာရယ္ကိုၾကည့္ၿပီး.. ဘာလို႔မ်ားပါလိမ့္လို႔ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မ တကယ္ပဲ နားမလည္ခဲ့တာပါ...။ ကၽြန္မၿပန္ေၿပာလိုက္တာက " အဆင့္တစ္မရခ်င္ပါဘူး .. အဆင့္တစ္ဆိုတာ နည္းနည္းေလး..... သမီးကအဆင့္ အမ်ားၾကီးလိုခ်င္တာ.."...လို႕။
.... ဟုတ္တယ္ေလ... အဲဒီအခ်ိန္မွာ သူငယ္တန္းေက်ာင္းသူၾကီး ကၽြန္မက တစ္ဆိုတာ.. ဘာမွမရွိတဲ့ သုညၿပီးရင္ အငယ္ဆံုးပဲဆိုတာ သိေနၿပီကိုး....။ .. အဲဒီ အရြယ္ကတည္းက အဆင့္တစ္ဆိုတာကို မက္မက္ေမာေမာ မရွိခဲ့တဲ့ သူဆိုပါေတာ့... :P..။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အဲဒီအရြယ္တုန္းက ကၽြန္မရဲ႕ ဆက္စပ္ေတြးေခၚႏိုင္မႈေလးပါ..။ ကၽြန္မ မိဘႏွစ္ပါးလံုးက ၀န္ထမ္းေတြဆိုေတာ့ ကၽြန္မတို႔ မိသားစု စား၀တ္ေနေရးကို တစ္ဖက္တစ္လမ္းက ၿဖည့္တင္းဖို႔ ကၽြန္မတို႔အိမ္ေနာက္ေဖးမွာ ဥစားၾကက္ေတြေမြးရတယ္..။ ကၽြန္မ သူငယ္တန္းေၿဖအၿပီးွ အဲဒီၿမိဳ႕ေလးက ေၿပာင္းရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ ေမေမက ၾကက္ေတြကို ေရာင္းထုတ္ဖို႔လုပ္တယ္...။ ၾကက္ေတြကို သံုးေကာင္ေလာက္ တစ္စည္း ေၿခေထာက္ေတြကို စုခ်ည္ၿပီး အိမ္ေရွ႕မွာခ် ထားလို႔..။ ဝယ္မယ့္သူု ေရာက္လာေတာ့ ေမေမတို႔ လူၾကီးေတြ စကားေၿပာေနတုန္း ကၽြန္မက ကိုယ့္ကိုဘာမွ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့တာ ေသခ်ာသြားတဲ့ ၾကက္ေတြကို ေလွ်ာက္ၾကည့္ရင္း သတိထားမိတာက ၾကက္ေတြရဲ႕ မစင္ကိုပါ...။ သူတို႔မစင္အမ်ားစုက အၿဖဴေရာင္ရွိၾကတာကို ၾကည့္ၿပီးကၽြန္မ အံ့ၾသသြားတယ္..။ ေမေမ့ကို "ေမေမေရ ၾကက္ေတြ အိမ္ေရွ႕မွာ အီးၿဖဴၿဖဴေတြပါေနတယ္ သိလား.." လို႔ ေခြးေတြေၾကာင္ေတြ အိမ္ေရွ႕မွာ မစင္စြန္႔တာၿမင္လို႔ တိုင္သလိုမ်ိဳး လွမ္းေၿပာလိုက္တယ္...။ ေမေမက စကားေၿပာေနရင္းက ကၽြန္မကို "အဲဒါ ေၾကာက္ခ်ီးပါတာ သမီးရဲ႕.. " လို႔ လွမ္းေၿပာၿပီး သူတို႔စကားဝိုင္းကိုဆက္ေနတယ္... ။ အဲဒီမွာ ကၽြန္မ ဥာဏ္ၾကီးရွင္က ဘာသြားေတြးမိလဲဆိုေတာ့ ....... ... ကၽြန္မတို႔ အိမ္ေနာက္မွာ သီးပင္စားပင္ေတြစိုက္ထားတာရွိတယ္...။ ခ်ဥ္ေပါင္၊ မုန္ညင္း၊ ဘူး၊ ဖရုံ စသၿဖင့္ေပါ့..။ ဖရုံမွာမွ ႏွစ္မ်ိဳးရွိတယ္..။ ေရႊဖရုံနဲ႔ ေက်ာက္ဖရုံ..။ ေရႊဖရုံက အထဲက အဝါေရာင္.. ေက်ာက္ဖရုံက အထဲက အၿဖဴေရာင္..။ အဲဒါ ကၽြန္မရဲ႕ prior knowledge ဆိုပါေတာ့..။ ဒီေလာက္ဆို စာဖတ္သူလည္း မွန္းမိေလာက္ေရာေပါ့..။ :).. ..။ အဲဒါနဲ႔ပဲ.. အၿဖဴေရာင္အသားရွိတဲ့ ဖရုံသီးကို ေက်ာက္ဖရုံသီးလို႔ ေခၚသလို.. .. အၿဖဴေရာင္ရွိတဲ့ ၾကက္ရဲ႕မစင္ကိုလည္း "ေက်ာက္ခ်ီး" လို႔ ေခၚတာဆိုၿပီး.. ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ေကာက္ခ်က္ခ်ပစ္လိုက္တယ္...။ ကဲ.. မွတ္ကေရာ.. ဟင္းဟင္းဟင္း... :)))

အဲဒါေတြ ၿပန္ေတြးမိတိုင္း ကိုယ္ဘာသာေၿပာမိတာ တစ္ခုရွိတယ္...။ "ေၾသာ္.. ငါ့ႏွယ္ေနာ္" လို႔ေလ...။ :P

No comments: